BIODERMA Photoderm After sun

Opaľovanie patrí k letu. Neviem ako Vy, ale ja zbožňujem ten pocit, keď po dni strávenom na pláži zo seba v sprche zmyjem studenou vodou všetku soľ a piesok. A aj keď sa vždy poctivo natieram a už dlhé roky sa mi nestalo, že by som sa spálila, po celodennom pobyte na slnku vždy moja opálená pokožka sála teplo, akokeby do seba vsiakla slnečné lúče :) Iste to poznáte aj Vy. Hneď po studenej sprche sa zakaždým teším, ako si rozhorúčenú pokožku ošetrím krémom po opaľovaní. Na tomto mieste by som chcela pozdraviť Elku, ktorá mi dala skvelý tip. Krém po opaľovaní si dajte do chladničky a pri natieraní pokožky po celodennom opaľovaní si budete krochtiť od blaha, to Vám garantujem :)

No ale k samotnej recenzii. Čo od dobrého krému po opaľovaní očakávam? Aby znovu dodal pokožke stratenú pružnosť, hydratoval ju, predĺžil opálenie a zmiernil pocit pálenia. Photoderm After sun je klasický krém po opaľovaní, ktorý to všetko spĺňa a dokonca aj niečo navyše. Má za úlohu totiž znovu hydratovať vysušenú pokožku po jej pobyte na slnku a zároveň ju pripravuje na ďalšie opaľovanie. Okrem toho Bioderma Photoderm After sun obsahuje patentovaný komplex BUNKOVEJ BIOOCHRANY® ktorý chráni bunky pred škodlivými účinkami UV lúčov, pričom stimuluje obranné mechanizmy pokožky a chráni jej DNA. Plus v zložení nájdete aktívne zložky, ktoré pokožku namáhanú slnečným žiarením upokojujú a zvlhčujú a znižujú jej prekrvenie. Vďaka tomu sa pokožka výrazne menej „šúpe“ a zlupuje a tak sa môžete tešiť z bronzového odtieňa o niečo dlhšie.

BIODERMA Photoderm After sun
Zdroj: lekarenkrasa.sk


Photoderm After sun je jemne parfemovaný a má ľahkú gélovú konzistenciu, preto sa úplne ľahko rozotiera, príde mi to akokeby som si do pokožky vtierala vodu. Pleť zostáva po kréme jemná, vláčna, ošetrená a pocit pálenia sa zmierni.


Zloženie:

WATER (AQUA), CYCLOMETHICONE, MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), GLYCERIN, SORBITAN STEARATE, PROPYLENE GLYCOL, CETEARYL ALCOHOL, POLYSORBATE 60, PHENYL TRIMETHICONE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), GINKGO BILOBA EXTRACT, ALLANTOIN, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, CETYL ALCOHOL, SODIUM CETEARYL SULFATE, SODIUM LAURYL SULFATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, FRAGRANCE (PARFUM).

Ako ste na tom Vy? Používate krémy po opaľovaní, alebo nie? A ak áno, tak aké?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára