BIODERMA Matriciane Sérum

Dnešná recenzia bude zameraná na Bioderma Matriciane Sérum, patriace do línie Matriciane, ktorá ako všetky vieme je zameraná na starostlivosť o starnúcu pokožku. Takže ak máte okolo 15 rokov, tento článok môžete preskočiť :) Každej z nás je jasné, že s pribúdajúcimi rokmi sa naša pokožka a nielen ona mení. Postupne stráca základné stavebné zložky, pružnosť, vitalitu a hlavne schopnosť regenerácie.



Preto jej musíme pomáhať „zvonka“. Bioderma Matriciane Sérum obsahuje patentovanú zložku Matricium®, ktorá sa postará o stimuláciu regeneračnej schopnosti buniek, dodá pleti živiny a keďže obnovuje metabolické procesy v koži, tak aj revitalizuje pleť.


Bioderma Matriciane Sérum používam pravidelne cca 3 mesiace spolu s krémom Matriciane Multi-Défense

a musím povedať, že pokožka sa mi naozaj viditeľne vyhladila, je na pohľad krajšia, žiarivejšia a na dotyk hebkejšia. Nemôžem hovoriť o nejakom radikálnom rozdiele, nakoľko pleť som pred používaním nemala v katastrofálnom stave, skôr bola len unavená a ja osobne som si už v zrkadle začala všímať nejaké zmeny v zmysle, že už nemám 18 rokov :) Bola som pripravená hľadať nejaké krémy, ktoré by som zaradila do svojej pravidelnej starostlivosti o pleť a tak mi prišlo nesmierne vhod, že som mohla otestovať tieto produkty od Biodermy. S Matriciane Multi-Défense a aj s Matriciane Sérom som tak spokojná, že si ich kúpim keď domíňam tie balenia, ktoré práve používam.
BIODERMA Matriciane Sérum
Zdroj: parapharmacie-naocia.com


Jediná vec, ktorú by som produktu Bioderma Matriciane Sérum vytkla je len to, že kým zaschne som na tvári mala trochu lepkavý pocit, ale nie je to nič strašné. Pleť je hneď po aplikácii jemná a dobre sa na ňu aplikuje aj make up. Záleží len na Vašej pleti a na Vašom osobnom pocite, či preferujete skôr dôkladne hydratovanú pokožku pred tým, než si aplikujete make up, alebo si make up dávate na „nahú“ očistenú pokožku. So Sérom budete mať pocit čistej a „ošetrenej“ pleti, takže ako podklad pod make up sa podľa mojich skúseností hodí.



Bioderma Matriciane Sérum by ste mali aplikovať ráno/večer na dokonale očistenú tvár, krk a dekolt. Opäť záleží len na Vašich zvykoch. Každé ráno a každý mesiac má moja pleť iné potreby, preto jej každý deň prispôsobujem starostlivosť o ňu. Niekedy sa ráno zobudím a pleť mám dehydrovanú ako zosušenú slivku – vtedy potrebujem intenzívne hydratačný krém, alebo rovno olej, niekedy je zase premastená a niekedy je v optimálnom stave a len potrebuje trochu oživiť (a presne v také dni som používala Bioderma Matriciane Sérum).



Používate aj Vy nejaké séra, alebo Vám to príde ako zbytočnosť?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára