5 najdrahších kozmetických kúskov na svete

To, že ženy míňajú pre chlapov niekedy až nepochopiteľné množstvo peňazí na kozmetiku je dobre známy fakt. Mnohé z nás sú schopné si kúpiť 10 rozličných červených rúžov a keď Vám Váš priateľ, manžel, otec povie, že načo, veď ste jeden červený rúž už mali, tak neveriacky vytreštíte oči prečo sa Vás to vôbec pýta. Čo nevie, že nie je červená, ako červená? Ale nevadí, kozmetika, topánky a kabelky sú výsadami žien a našu záľubu v nich asi nepochopí žiaden chlap. Ak však patríte ku kozmetickým maniakom, ktorí míňajú na novinky zo sveta make upu viac ako by sa patrilo, stále sa môžete utešovať týmto článkom, v ktorom Vás uistím, že ešte stále sú Vaše výdavky na kozmetiku v norme.


  • Začneme niečím „lacnejším“. Umelé mihalnice. Už pri ôsmich eurách si hovoríme, že to nemuselo byť a mohli by byť aj lacnejšie. Avšak existujú aj iné cenové relácie, pri ktorých mihalnice z drogérie vyzerajú, že sú zadarmo. Hovorím o umelých mihalniciach ozdobených zlatom, alebo diamantmi. Cena za tieto vyšperkované umelé riasy je neuveriteľných $ 1,350. Zrazu tých 8 eur neznie až tak zle, hm? Zlaté a diamantové mihalnice má na svedomí značka Kre-At Beauty, ktorá je obľúbená hlavne medzi celebritnými vizážistami a často bývajú súčasťou líčení módnych editoriálov časopisov ako Elle, In Style, Marie Claire atď. Vo svojom portfóliu majú aj obyčajné riasy, ale experimentujú aj s mihalnicami zdobenými Swarovski kryštálikmi. V roku 2011 spoločnosť vyrobila spomínané luxusné mihalnice z 18 karátového zlata a z diamantov exluzívne pre Barney´s v New Yorku. Vraj majú takéto mihalnice poskytnúť sofistikovaný a klasický pohľad. No neviem, neviem... podľa mňa takéto mihalnice skôr naznačia, že žena, čo si ich kúpi nevie čo s peniazmi a vôbec nie, že je sofistikovaná, ale to je len môj názor :)
 

  • Laky na nechty značky Essie poznáme asi všetky. Nechtový salón založila v roku 1981 Essie Weingarten s víziou, že chce tvoriť a predávať laky na nechty, ktoré majú unikátne a moderné odtiene, ktoré idú ruka v ruke s módou. To sa jej bezpochýb podarilo. Jedným z jej revolučných počinov bolo vytvorenie platinového laku na nechty, ktorý sa predáva za $ 250. Keď Vás už pre tejto sume oblieva horúčava, chvíľu ešte počkajte. Essie sa rozhodla celý nápad s platinovým lakom na nechty posunúť na úplne nový level a tak sa spojila s Allure magazine a spoločnosťou Platinum Guild International a spoločne oslovili Henryho Dunaya, ktorý navrhol špeciálnu flaštičku, ktorá je vyrobená z čistej platiny a tá je naplnená spomínaným platinovým lakom na nechty. Že koľko táto sranda stojí?  „Len“ $ 55 000.

  • Guerlain je značka, ktorá sa pôvodne venovala len výrobe parfémov a že patrí k skutočne parfumerským legendám vedia všetci, ktorí sa o túto problematiku aspoň trošku zaujímajú. Avšak ako to tak býva, keď uspejete na jednom poli podnikania, obvykle začnete rozmýšľať nad rozšírením portfólia. Guerlain preto dnes okrem parfémov predáva aj luxusnú kozmetiku. Jeho „dekoratívka“ nepatrí k najlacnejším, ale nejakých 40 eur za rúž je stále slabota v porovnaní luxusnou variantou, ktorá stojí 62 000 $! Pýtate sa, že v čom je rozdiel? Nuž, v ničom. Alebo dobre teda... rozdiel je v obale. Obal tohto exkluzívneho rúžu je vyrobený z 18 karátového zlata a vyzdobený 199 diamantmi o váhe 2,2 karátu. Ale rúž je taký istý... Ale aby som celý tento nápad nezhadzovala, tak umelecký riaditeľ Guerlainu Olivier Echaudemaison osobne navštívi každého zákazníka, ktorý si bude chcieť zakúpiť tento extravagantný kúsok (asi aby videl na vlastné oči, čo je to za exota :)). Okrem toho spoločnosť na požiadanie namieša želaný odtieň produktu a za 62 000 dolárov dostanete k svojmu rúžu aj Váš vlastný štetec na pery! A to sa už oplatí...

  • Models Own je módna značka, ktorá bola založená v roku 2008 a ponúka kompletnú líniu dekoratívnej kozmetiky pre oči, pery, tvár a nechty. Laky na nechty od Models Own stoja zvyčajne osem dolárov, ale to sú laky na nechty pre šupákov. Pre ľudí, ktorí majú 130 740 $ nazvyš je určený zlatý lak na nechty, ktorého flaštička je vyzdobená 1 118 diamantmi.

  • No a najlepší kúsok som si nechala na koniec. H. Couture Beauty je spoločnosť, ktorú v roku 2006 založila Taysha Smith Valez. Prvý rozruch vyvolala H. Couture Beauty keď predstavila riasenku, ktorej tuba bola ozdobená 1 000 Swarovski kryštálikmi. Potom prijali objednávku na obal riasenky, ktorý mal byť vyrobený z 18 karátového zlata a lemovaný 2 500 modrými diamantmi. Potom prišiel obal na rúž tiež vyrobený zo zlata a ozdobený 1 200 ružovými diamantmi. Extrém však nastal, keď H. Couture Beauty vyrobila riasenku, ktorej obal bol celý vykladaný diamantmi a jej hodnota bola vyčíslená na 14 000 000 $!!! Jasné, že keď už vysolíte také peniaze, máte nárok na služby zadarmo, ako doživotné dopĺňanie produktov, zľavy, darčekové balenie, servis na telefóne 24/7. Má to jeden háčik. Spoločnosť H. Couture Beauty už uzavrela svoju prevádzku, takže nie je celkom isté, ako tieto doplnkové služby fungujú.
Toto bolo päť najdrahších kozmetických produktov, ktoré nás nútia zamyslieť sa nad tým, aké extrémy nám niektoré spoločnosti ponúkajú. Ale na druhú stranu, kde nie je dopyt, tam nie je ponuka... Aký máte Vy názor na takéto luxusné kúsky a na ľudí, čo si ich kupujú?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára