Bioderma Sébium Pore Refiner

Na to, aby ste využili produkt Sébium Pore Refiner od Biodermy nemusíte byť majiteľkou mastnej pokožky. Ja osobne mám suchú a citlivú pokožku so sklonom k začervenaniu a predsa som sa do tohto zázračného krémiku zamilovala. Mávam dni, kedy sa mi T zóna premastí trochu viac a potom sa výraznejšie leskne. Stáva sa mi to zväčša, keď som v strese, alebo keď som vyčerpaná a životné okolnosti ma načas prinútia vybočiť z môjho zabehaného stereotypu. Bioderma Sébium Pore Refiner by mal zlepšovať vzhľad pokožky na miestach, kde sú viditeľné rozšírené kožné póry. Tí, ktorí majú problematickú pokožku by vedeli o rozšíšených póroch a ich zanášaní nečistotou, či kožným mazom rozprávať dlhé hodiny a preto iste mnohí z nich zúfalo pátrajú po produkte, ktorý by ich tohto problému zbavil.

Sébium Pore Refiner patrí k jedným z najobľúbenejších bojovníkom proti rozšíreným pórom a mastiacej sa pokožke na trhu. Ja som ho skúšala len na nose a čele, lebo len tu má moja pleť tendenciu sa trochu mastiť a čuduj sa svete, hneď po aplikácii – doslova do pár sekúnd som mala nos a čelo hladké ako zamat a vypnuté. Keďže nepatrím k veľkým fanúšikom púdrov veľmi som sa potešila, že vďaka Pore Refiner mi odpadol jeden úkon – prepudrovanie lesklých miest na tvári. S potešením môžem konštatovať, že matný výzor vydržal po celý deň. Sébium Pore Refiner som aplikovala na vyčistenú pokožku a len na tie časti tváre, ktoré sa mi zvyknú mastiť. Na zvyšok som použila hydratačný krém. Takáto kombinácia sa pre mňa ukázala ako dokonalý podklad po make up. Nebojte sa vyskladať si pre Vašu pleť takú starostlivosť, akú potrebuje. Ak je Vaše čelo mastnejšie a zvyšok pokožky je vysušený – logicky nemôžete používať len jeden výrobok na celú tvár.



Bioderma Sébium Pore Refiner má ľahkú „gélovo-krémovú“ konzistenciu a vďaka exkluzívnemu patentovanému komplexu Fluidactiv® udržiava kvalitu kožného mazu. Ak máte problematickú pleť, zrejme sa veľmi opatrne rozhodujete, čo na nej vyskúšate a čo nie. Stačí jedna aplikácia zlého krému a Vy aj Vaša pokožka sa z toho budete spamätávať najbližšie dva týždne. Dobrá správa je, že najhoršia recenzia, ktorú som Sébium Pore Refiner čítala bolo to, že po aplikácii nenastala žiadna zmena. Sébium Pore Refiner neupcháva póry a mal by byť ľahko znesiteľný pre každý typ pleti. Avšak ja by som ho odporučila používať každý druhý deň, alebo len príležitostne, určite nie každý deň, lebo mám pocit, že je po ňom pokožka vysušená. Takže Sébium Pore Refiner je skvelá vec, ale všetkého veľa škodí a to platí aj pre dobré veci.


Zloženie
WATER (AQUA), METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, DIPROPYLENE GLYCOL, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, DIMETHICONE, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, FOMES OFFICINALIS (MUSHROOM) EXTRACT, SODIUM POLYACRYLATE, SALICYLIC ACID, DODECYL GALLATE, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SILICA, TRIDECETH-6, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, PROPYLENE GLYCOL, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára