BIODERMA Sensibio H2O micelárna voda

Nedávno som uverejnila recenziu na micelárnu vodu Biorderma z rady Hydrabio. Dlho som si hovorila, že recenziu na ružovú micelárku Bioderma Sensibio H2O písať nebudem, veď tú všetci poznajú, avšak potom ma napadlo, že užívateľských recenzií nikdy nie je dosť, preto som sa rozhodla prispieť aj ja svojou osobnou skúsenosťou.

Myslím, že omáčky okolo toho, čo je micelárna voda a pre koho je určená môžem s čistým svedomím preskočiť, to ste už určite sto krát počuli. Čo by Vás však mohlo presvedčiť, aby ste tento produkt vyskúšali, ak ste sa mu doteraz vyhýbali oblúkom? Micelárnu vodu Bioderma Sensibio H2O používam už niekoľko rokov. Nespomeniem si koľko presne, ale je to skrátka nejaký „ten pátek“. Cesty sa nám skrížili úplne náhodne – odličovala som sa s ňou u sestry, ktorá ju mala v kúpelni len preto, lebo bola priložená ako darček k nejakému časopisu. Keďže som dovtedy bola zvyknutá sa odličovať s obyčajnou Niveou (krémom), k „priesvitnej vodičke“ som pristupovala s najväčším možným skepticizmom. Avšak ako som bola prekvapená, ako dokonale ma môže nejaká priesvitná tekutina bez akejkoľvek vône odlíčiť. Ako najväčšie pozitívum hodnotím to, aká je šetrná a ak máte citlivú pokožku, môžete si byť isté, že Vám ju nepodráždi. Dokonca je vynikajúco tolerovaná aj očami – v tomto ma prosím berte za slovo, ja mám pravdepodobne tie najcitlivejšie oči, aké si viete predstaviť. Stačí, keď som na nákupe v Tescu viac ako polhodinu, hneď mám od toho umelého osvetlenia oči krvavé ako angorák. A keď sa mi do nič niečo dostane, o tom radšej nebudem ani nič hovoriť. Odličovanie krémom preto bolo pre mňa nočnou morou, ale myslela som si, že iná možnosť neexistuje. Och, ako som sa len mýlila. Bioderma Sensibio H2O znášajú moje oči bez začervenania v pohode, dokonca aj keď sa mi do nich pri odličovaní dostane trocha z micelárnej vody.

BIODERMA Sensibio H2O micelárna voda
Zdroj: aponeo.de


Ďalšie veľké plus pre mňa predstavuje odlíčenie aj vodeodolného make upu. S odličovacími mliekami a dvojfázovými odličovačmi som si musela očné okolie doslova drhnúť a šúchať aspoň 2 minúty, aby som sa zbavila riasenky, pričom s micelárkou Bioderma Sensibio H2O sa odmaľujem raz dva. Samozrejme, je to len o osobnej preferencii, ale chcela by som vyzdvihnúť skvelý pocit čistoty a sviežosti pleti po odlíčení. Pri dvojfázových odličovačoch som mala mastnú tvár, mastné viečka a vôbec som si nepripadala čisto.

Ako jediné negatívum ma napadá cena – lebo iste cca 20 eur za 500 ml Bioderma Sensibio H2O nemusí byť pre každého zanedbateľná čiastka (hlavne nie pre študentky), ale myslím, že je to u každého individuálne, do čoho sa rozhodne investovať a do čoho nie. Minule som súrne potrebovala odličovač, lekáreň bola zatvorená, tak som si zo zúfalstva kúpila „Jemný odličovač Nivea“, ktorý by mal byť vhodný aj pre nositeľov kontaktných šošoviek (teda aj pre mňa). Stál približne 6 eur za 125 ml a okrem toho ešte stál za prd. Oči ma z neho štípali, okamžite ostali červené a navyše zle odličoval. Keď si porovnám kvalitu/cenu/objem, Bioderma Sensibio H2O vychádza neporovnateľne lepšie a dokonca aj lacnejšie, pretože 500 ml spomínaného odličovača od Nivei by ma vyšlo 24 eur. Často v lekárňach môžete natrafiť na akcie 2 za cenu 1, takže vtedy sa naozaj oplatí kupovať a dokonca sa zásobiť dopredu :)

Avšak aj keď mne tento produkt takmer úplne vyhovuje, to neznamená, že musí so mnou každá žena súhlasiť. Každá sme iná, každá máme iné potreby, inú pleť a tým pádom aj iné kritériá na starostlivosť o pleť.

Zloženie
WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.

Aké máte Vy skúsenosti micelárkou Bioderma Sensibio H2O?

8 komentárov:

  1. Tato micelarka je jednoducho legenda :) aj ked je mozno investicia 20 eur pre niekoho vela, ale mne vydrzi neskutocne dlho a presne ako pises, pri porovnani kvalita a mnozstvo Bioderma jednoznacne vyhrava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Tinuško, podařila se ti skvělá a podrobná recenze, která mě na mou duši na pleťovou vodu nalákala i přesto, že Biodermu právě nevyhledávám. Pročetla jsem si tu po delší době plno článků a souběžně s nimi si dělám seznam "Must have" ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) Vivi, ty vzdy vies, ako ma potesit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne tak suhlasim :) mnohym sa zda byt pociatocna investicia vela, ale ked sa vyuzije akcia 2 za cenu 1 - neni vobec o com rozmyslat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tato micelarka je supa!! mala som ju len raz, ale myslim na nu odvtedy neustale :) len skoda, ze momentalne na nu nemam peniazky na zvys :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. myslim, ze teraz v blizkej dobe by mala byt zase ta akcia 1 plus 1 zadarmo, takze sa skus zlozit s nejakou kamoskou, ono to potom vobec nevyjde tak draho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Citam same chvaly na tuto vodu. Kedze mam stale akne a pritom nie prave mastnu plet, rozmyslam, ze ju vyskusam. Lebo uz velmi dlho hladam kozmetiku, ktora by mojej pleti najlepsie prospela a mam pocit, ze nic nenachadzam :( rozhodne vsak treba k tomu nieco dokombinovat. Trochu sa este obavam ci to naozaj staci pre cistenie aj pri aknoznej a citlivej pleti pri kazdodennom pouzivani make-upu...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Litta, tato micelarka by ti urcite uskodit nemala, je velmi jemna, ja si napriklad s nou bez problemov odlicujem oci, ktore sa mi zapalia uplne zo vsetkeho a pri tejto vode vobec nie, dokonca ma ani nestipe v ociach. Na dokonale vycistenie pleti postaci uplne, ale na osetrenie akne mozno este budes potrebovat nejaky specialny pripravok, ale aky, to ti uz zial neporadim, lebo s akne skusenost vobec nemam...ako si sama iste zistila, najst si idealnu starostlivost o plet je vsetko otazkou pokusu a omylu, mne tiez dlho trvalo, kym som si nasla vhodne pripravky, ktore mi vyhovuju, tak ti budem drzat palce :)

    OdpovedaťOdstrániť