Ciaté Denim Manicure

Kto by nemal rád jeansy? Jeansy patria azda k najobľúbenejším a najuniverzálnejším typom oblečenia, ktoré máme vo svojich šatníkoch. Nosíme ich do školy, do práce, na nákupy, vo voľnom čase, v starých modeloch chodíme na opekačky, alebo v nich svojpomocne maľujeme steny detskej izby.

Pre tie milovníčky jeansov, ktoré si nevedia bez nich predstaviť svoj život mám skvelú správu – tento módny kúsok už nemusíte hľadať len v obchodoch s oblečením. Nie je vylúčené, že v blízkej dobe sa stane veľkým hitom manikúra s „jeansovým“ vzorom. Ako inak, s takouto formou zdobenia nechtov prišla značka Ciaté. Kreatívny tím tejto značky si uvedomuje, že jeansy sú nadčasové a tak ich pretransformoval do podoby laku na nechty.




Box s Ciaté Denim Manicure obsahuje:

  • lak na nechty Regatta (13,5 ml)

  • lepidlo

  • 30 kusov kamienkov

  • 2 sety nálepiek

Aplikácia je naozaj jednoduchá. Najskôr si nanesiete na nechty lak v odtieni Regatta, ktorý Vám vytvorí podklad v typickej modrej farbe jeansov. Keď lak uschne, môžete si nechty ozdobiť kamienkami, alebo nálepkami vo forme žltého, alebo bieleho prešívania.


Tento set sa dá zakúpiť v sieti Selfridges v UK za £12.00, takže ak tam máte namierené, alebo niekto z Vašich známych tam žije, neváhajte a kúpte si túto jedinečnú manikúru. Ak ju nikde nezoženiete, nemusíte hneď zúfať.
Zdroj: selfridges.com

Na internete nájdete veľa tipov, vďaka ktorým si budete môcť vytvoriť „jeansovú“ manikúru aj bez špeciálnych setov, aj keď s nimi je to pochopiteľne jednoduchšie.


Ako ste na tom Vy? Páči sa Vám tento trend, alebo naopak ste fanúšičkami klasickej manikúry?

9 komentárov:

  1. také nechtíky sa mi páčia, ale popravde by sa mi s nimi asi nechcelo tak dlho "piplať" aby boli také krásne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeejo! To sa mi naozaj welmi paci :) A na Slovensku sa teda neda takyto set zohnat?:(((

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heh, uplne ta chapem :) Velmi obdivujem originalne ozdobene nechty, ale sama nemam na to trpezlivost. Hlavne sa snazim vzdy mat na nechtoch co najuniverzalnejsi lak na nechty, lebo nikdy neviem, kam pojdem a ci sa mi bude dany lak na nechty na konkretnu prilezitost/udalost hodit...Asi by ma svihlo, keby som si polhodinu vyrabala takuto manikuru a na druhy den by som necakane isla na nejake predstavenie do Slovenskeho Narodneho Divadla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lizzie, zial nie, tento konkretny set sa myslim bude predavat exkluzivne v Selfridges...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tinuš, ja by som si jeden deň vyrábala túto krásnu manikúru a druhý deň mala už oškreté končeky ako poznám svoje nechty:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ano, to poznam velmi doverne :) nerozumiem, ako niektore baby si nalakuju nechty hocijakym lakom (drahym, aj lacnym) a vydrzi im bez najmensej chybicky 4 dni...Ja si len umyjem ruky mydlom a hned sa mi zacne lak supat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No co ja viem toto velmi nie je podla mojho gusta ale zase ze by to bolo vyslovene skarede nemozem povedat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je to super, ale asi se to rychle zničí a člověk musí být dost profík, aby se to povedlo. Já osobně nosím klasické nehty, červené či jiné barvy, ono se to k mému stylu hodí nejvíce:-)

    OdpovedaťOdstrániť