OH MY GOSH! minilak na nechty

Ahojte,

tak sa po dlhšej dobe zase hlásim s ďalšou recenziou, tentokrát to bude na lak značky GOSH. Konkrétne odtieň 037 Ocean Club, ktorý spolu s 036 Abundance pribudli do kolekcie minilakov s názvom OH MY GOSH! :) Ak by ste si chceli pozrieť aké ďalšie odtiene sú v ponuke, môžete tak urobiť tu. Ako obvykle začnem recenziu s oficiálnym popisom produktu:

OH MY GOSH Minilaky sa vám predstavujú v moderných odtieňoch a praktickom balení 5ml. Lak na nechty s ľahkou aplikáciou, dlhotrvácnosťou a rýchloschnúcosťou.
OH MY GOSH! minilak na nechty

Odtieň 037 Ocean Club je priesvitný lak, ktorý obsahuje množstvo modrých a zelených trblietok v rozličných veľkostiach. Priznám sa, že trblietkové laky nemám veľmi v obľube, lebo väčšina z nich sa dosť ťažko odlakováva. Ale s týmto konkrétnym lakom som na moje veľké prekvapenie nemala žiaden problém.

101MSDCF4

5 ml balenie je pri lakoch podľa mňa skôr výhodou, ako nevýhodou, lebo ja osobne rada skúšam výraznejšie odtiene, ktoré však nenosím veľmi často a potom sa stane, že mi po čase vo fľaštičke ostane presne polovica laku na nechty, ktorá je už však hustá a nedá sa už použiť. Preto sú minilaky ako stvorené na testovanie odvážnejších farieb :)

DSC03992



S aplikáciou odtieňu Ocean Club sa budete musieť trochu pohrať. Keby ste ho aplikovali ako štandardný lak, tak skončíte s dvomi trblietkami na nechte (teda, to sa stalo aspoň mne). Po chvíli som prišla na trochu zvláštnu techniku a to takú, že som štetček neťahala po nechte, ale som ho jemne pritláčala. Tak sa na necht prilepili trblietky a priesvitný lak sa pekne rovnomerne rozlial. Ja som si aplikovala len jednu vrstvu, ale ak sa Vám páči, keď trblietky sú viac nahusto, nič Vám nebráni si nalakovať viac vrstiev.

DSC03993

Ak by ste mali o tento, alebo iný lak značky GOSH záujem, rada by som Vás upozornila na práve prebiehajúcu akciu v sieti parfumérii Fann.

Zdroj: Facebook Gosh

2 komentáre: