GOSH The Ultimate Eyeliner

Čím som staršia, tým viac dokážem oceniť praktické veci a v oblasti kozmetiky to platí dvojnásobne. Ale na druhú stranu, pri nakupovaní očných tieňov, alebo lakov na nechty častokrát túto filozofiu spolu so zdravým úsudkom a logikou zatlačím niekde do neprebádaných zákutí môjho mozgu a doma mi potom na „extravagantné“ kúsky padá prach, lebo stále dookola používam svojich obľúbencov, ktorí rozhodne extravagantní nie sú a ak majú viac, ako jedno využitie majú u mňa plusové bodíky k dobru. Preto ma veľmi potešila novinka od GOSH – vysúvacia ceruzka na oči so strúhadlom a aplikátorom v jednom. Na trh prichádza v šiestich odtieňoch, pričom ju ľahko môžete skombinovať s už rokmi overeným produktom Quattro Eye Shadow. Ak budete mať vo svojej kozmetickej taštičke týchto dvoch pomocníkov a riasenku, budete si môcť vytvoriť nespočetné množstvo variácií očného líčenia. Tvárou tohto nového produktu sa stala Miss Gosh a Miss Slovensko 2013 Karolína Chomisteková pričom finálny look na nej vytvorila šikovná vizážistka Veronika Huťková. Ako to vyzeralo na fotení si môžete pozrieť v nasledovnom videu:




Pomocou ceruzky si môžete nakresliť precíznu linku, alebo ak si chcete oči zvýrazniť decentnejším spôsobom, môžete si linku s gumovým aplikátorom na opačnej strane ceruzky rozmazať „do stratena“. Večer Vám zase nič nebráni pridať na intenzite a tak si veľmi jednoducho vďaka Quattro Eye Shadow a ceruzke The Ultimate Eyeliner vytvoríte dymové líčenie.
GOSH The Ultimate Eyeliner
pappzd.com


Ceruzka GOSH The Ultimate Eyeliner je dlhotrvajúca, dobre drží, má intenzívnu farbu a ľahko sa nanáša. Je mäkká, vďaka čomu na pokožku kreslí aj pri ľahkých ťahoch rukou, čo mimoriadne oceňujem. V posledných rokoch som si odvykla od tvrdých ceruziek, lebo pri nich mám pocit, že si skôr vypichnem oko, ako sa mi podarí nakresliť s nimi linka.


Štvorica zladených očných tieňov patrí už roky k obľúbeným produktom značky GOSH. Recenziu na Quattro Eye Shadow len v inom odtieni som písala už dávnejšie, pričom môj názor na tento produkt sa vôbec časom nezmenil :)


Ako som spomínala v úvode praktické využitie a univerzálnosť sú dva faktory, ktoré najviac na kombinácii týchto dvoch produktov vyzdvihujem. Tiene môžete aplikovať na sucho, alebo pre výraznejší efekt s podkladovou bázou. Môžete si ich nanášať individuálne, alebo ich môžete miešať dokopy a získať tak nové odtiene plus líčenie očí sa dá oživiť, alebo zvýrazniť ceruzkou. Skrátka, tvorivosti sa medze nekladú a Vy veľmi rýchlo zistíte, že na to, aby ste boli krásna nepotrebujete 5 kilovú kozmetickú taštičku. Stačí Vám GOSH Quattro Eye Shadow, The Ultimate Eyeliner a štipka fantázie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára