Sea of Spa Bio Marine čistiaca maska z minerálneho bahna z Mŕtveho mora

Minerálne čierne bahno z Mŕtveho mora už v dávnych dobách bolo často využívané ako kozmetický, ale aj liečebný prostriedok. V starých kronikách môžeme nájsť záznamy o tom, že bahno z Mŕtveho mora pomerne často využívala aj egyptská kráľovná Kleopatra a tá rozhodne vedela čo robí :) Bahno z Mŕtveho mora je bohatým zdrojom zdraviu a kráse prospešných minerálov, obsahuje nasledovné prvky: montmorilonit, kaolín, ilit, kremeň, kalcit, sodík, draslík, vápnik, horčík, stroncium, lithium, chloridy, sírany, bromidy a vodu, pričom všetky uvedené zložky majú 100% prírodný pôvod, preto na neho skvele reaguje aj citlivá pokožka so sklonmi k podráždeniu, atopická pokožka, alebo ľudia, ktorých trápia ekzémy, akné, alebo iné kožné ochorenia. Dnešná recenzia sa bude týkať masky na tvár z minerálneho bahna od značky Sea of Spa.



Oficiálna charakteristika tvrdí, maska neobsahuje parabény, za čo má u mňa jedno veľké plus. Ďalej by mala hĺbkovo čistiť pleť a odstraňovať odumreté časti kože a nečistoty. Vďaka zloženiu z výťažkov Aloe vera, bavlny a morskej riasy Dunaliella maska dodáva pleti svieži vzhľad a prirodzenú vlhkosť. Aplikovať sa môže 1 – 2x týždenne. Popis znie veľmi dobre, takže do testovania som sa pustila s veľkým očakávaním.



Sea of Spa Bio Marine čistiaca maska z minerálneho bahna z Mŕtveho mora
Zdroj: http://morespa.cz
Samotná maska príjemne vonia a má konzistenciu podobnú trošku hustejšiemu obyčajnému bahnu, s ktorým sa bežne stretávame. Aplikácia je jednoduchá. Ako krém masku rozotriete po tvári, krku a dekolte krúživými pohybmi a necháte masku pôsobiť približne 20 minút. Maska pomerne rýchlo zasychá a mení farbu z tmavošedej na bledú pieskovošedú. Počas toho, ako som mala na tvári zaschnutú masku, som mala pocit veľmi napnutej pokožky. Avšak bol to skôr dobrý pocit, ako zlý. Keď som sa usmiala, alebo zamračila, mimické svaly sa len s veľkými ťažkosťami dávali do pohybu, pripadala som si, ako keby som tvár mala zaliatu tenkou vrstvou vosku. Keď som si po uplynutí stanovenej doby masku zmyla z tváre studenou vodou, nestačila som sa čudovať. Účinky tohto produktu by som prirovnala k peelingu, ale bez toho, aby ste si pokožku podráždili agresívnym šúchaním. Pokožka bola na dotyk dokonale hodvábne hladká, vyzerala sviežo, oddýchnuto, mlado, červené fľaky zmizli a bola úplne vypnutá. Som vo veku, kedy sa mi začínajú tvoriť prvé mimické vrásky na čele a v okolí očí, keď sa usmejem, ale po aplikácii tejto masky som mala tak vyhladenú pleť, že mimické vrásky úplne zmizli! Okrem toho som cítila, že moja pleť je vyčistená do hĺbky. Možno si poviete, že to sa nedá cítiť, ale naozaj je to tak :) Jednoducho máte po zmytí tejto masky z minerálneho bahna pocit, ako po omladzovacom kozmetickom zákroku. Ak mám byť úplne úprimná, už dávno som nebola zo žiadneho kozmetického produktu tak nadšená, ako som z tejto masky od Sea of Spa.





Zloženie: Distilled Water, Kaolin, Silt( Dead Sea Mineral Mud), Propylenglycol, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Disidium Cocoamphodiacetate, Glyceryl Stearate Se, Cetearyl Alkohol Ceteareth – 30, Olea Europaea ( Olive ) Fruit Oil, Tocopherol, Perfume Glycerin Aqua Castnea Sativa (chrstnut), Extrakt Avena Sativa (Oat) Bran Extrakt Tritium Bulhare ( Wheat) Germ Extrakt, Benzyl Alkohol , Methcyloroissothiazolinone Methylisothiazolinone, Caprilic/ Kapric Succinic Triglceride Sesamum, Indium ( Sesame) Seed Oil Trticum Bulhare( Wheat) Germ Oil Tocopheryl Acetate, Dunaliella, Dead Sea Minerál


V prípade záujmu si môžete Sea of Spa Bio Marine masku kúpiť tu. Ako ste na tom Vy? Budem rada, ak mi v komentároch dáte vedieť, či ste niekedy vyskúšali pravé bahno z Mŕtveho mora na kozmetické účely a ak áno, ako ste boli s ním spokojné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára