Sea of Spa Bio Marine spevňujúce sérum na tvár

Toto unikátne spevňujúce sérum obsahuje množstvo kvalitných minerálov prírodného pôvodu z Mŕtveho mora, vďaka čomu má neobyčajne revitalizačné, hydratačné a výživné účinky na pleť. Sérum vďaka svojej ľahkej gélovej konzistencii bez problémov preniká do hlbších vrstiev pokožky, tam, kam sa krém nedostane. Spevňujúce Sérum Bio Marine od Sea of Spa zlepšuje pružnosť pleti, zpevňuje ju a vyhladzuje menšie vrásky a tie hlbšie postupom času vypĺňa.
Sea of Spa Bio Marine spevňujúce sérum na tvár

Priznám sa, že pleťové séra som začala používať len zopár rokov dozadu. Možno si aj Vy poviete, že nepatrí k nevyhnutnej starostlivosti o pokožku, ale keď s nimi raz začnete, už neviete prestať. A keďže som veľký fanúšik produktov, ktoré obsahujú minerály z Mŕtveho mora, nemohla som sa dočkať, kedy otestujem toto sérum. Pleť po tomto sére od Sea of Spa som mala bezprostredne po aplikácii žiarivejšiu, hebkú na dotyk a po pár týždňoch som si všimla, že sa začína aj postupne vyhladzovať.


Rozhodne môžem potvrdiť, že moja pokožka vyzerá lepšie a mladšie keď si dám sérum a potom denný krém, ako keď aplikáciu pleťového séra vynechám. Sérum Bio Marine príjemne vonia a gélová konzistencia sa mení pri kontakte s pokožkou na tekutú, vďaka čomu sa okamžite vstrebe a Vy môžete bez čakania použiť pleťový krém, na ktorý ste zvyknutí.



Ak by ste mali záujem pleťové sérum od Sea of Spa si môžete zakúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára