BIODERMA Hydrabio Serum

Dnes som sa rozhodla pridať recenziu produktu Bioderma Hydrabio Serum. Ako som už spomínala v článku o kréme Hydrabio Légère

produkty z línie Hydrabio úplne zbožňujem, nakoľko mám suchú pokožku aj keď pijem vodu ako divá a dostatočne sa hydratujem zvnútra na pokožke sa mi to veľmi neodráža. Tak jej musím trošku pomáhať rozličnými výrobkami. Výrobcovia Bioderma Hydrabio Serum sľubujú okamžitú intenzívnu hydratáciu a vďaka patentu Aquagenium® prinavracia pokožke jej prirodzenú schopnosť hydratácie. Ak s Bioderma Hydrabio Serum budete dlhodobo hydratovať vrchné vrstvy epidermy, Vaša pokožka znovu nadobudne svoju stratenú pružnosť. Niektorých užívateľov by mohlo zaujímať, že je hypoalergénny a nekomedogénny. Takže, poďme rovno na recenziu, môžeme?


BIODERMA Hydrabio Serum
Zdroj: bioderma.cz
Bioderma Hydrabio Serum mám už zopár mesiacov, takže nemusíte sa báť, netestovala som ho týždeň a teraz tu idem o ňom písať chválospevy :) Nakoľko som ešte pomerne mladá, tak Bioderma Hydrabio Serum používam len raz denne, a to ráno na očistenú pleť. Na pokrytie celej tváre a krku mi stačí jedna „pumpička“. Možno si poviete, že to asi ťažko, ale vďaka skvelej textúre tohto zázraku, ktorý sa výborne rozotiera je to naozaj možné. Objem produktu je 40 ml. Na to, že je to sérum, je to dostatočný objem. (pozn. Používam ho už vyše troch mesiacov a ešte stále som ho neminula :))


Bioderma Hydrabio Serum

Konzistencia produktu Bioderma Hydrabio Serum je veľmi príjemná. Niečo v štýle priesvitno/jemne zakaleného gélu. Ľahučko sa vstrebáva, v podstate máte pocit, že si po tvári rozotierate vodu. Pokožku máte okamžite vyhladenú, zamatovo jemnú a tento produkt veľmi rýchlo absorbuje.


Trošku ma mrzí, že som si nespravila nejaké detailné fotky mojej tváre predtým, ako som začala Bioderma Hydrabio Serum používať, ale fakt je ten, že som so svojou pleťou výrazne spokojná, pretože vyzerá žiarivejšie, ja osobne si pripadám mladšie a veľmi oceňujem ľahkú textúru tohto séra. Pre mňa je v starostlivosti o pleť dôležitá jednoduchosť a časová nenáročnosť. Takže určite nehrozí, žeby som si kúpila krém sľubujúci večnú mladosť a krásu, ktorý si môžem na seba „napatlať“ len o polnoci a musím sa pri tom zavesiť dole hlavou a nechať ho pôsobiť 2 hodiny :) Pri tomto sére mi nesmierne vyhovuje, že si ráno vyčistím pleť, dám si na tvár Bioderma Hydrabio Serum, potom nasleduje krém Hydrabio Légère,

potom nasleduje už len make up. A to je celá moja procedúra v starostlivosti o pleť: rýchla, ľahká a jednoduchá. Takto mám každý deň pocit, že pre seba niečo robím, ale zároveň sa nemusím dlhé hodiny vykrúcať pred zrkadlom.


Zhrnutie: Bioderma Hydrabio Serum je skvelý produkt na citlivú a veľmi dehydrovanú pokožku. Nebudem tvrdiť, že po ňom zázračne omladnete o 20 rokov, ale to si ani toto sérum nekladie za cieľ. Sľubuje Vám hydratovanú pokožku, na pocit príjemne hebkú a pružnú a že je to pravda zistíte už pri prvom použití.

4 komentáre:

  1. To vypadá na skvělý produkt, hydratační báze používám pravidelně, ale zatím jsem měla jen od Avene a od Clinique:-) Tohle by mohl být můj další adept na vyzkoušení:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Urcite vyskusaj ;) Avene znacku este otestovanu nemam, si s nou spokojna?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juuj, tak to je skoda...vidis, sto ludi, sto chuti :) kazda mame ine preferencie. Mne uplne sadlo toto serum...ty asi budes musiet skusat dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přesně tak, každému sedne něco jiného. Já mám pleť hodně citlivou a tak na spoustu výrobků hned reaguji a to je pak peklo. Dělají taky micelární vodu z této řady. Nijak mě ale nenadchla, na růžovou Sensibio prostě nemá ta je evergreen!

    OdpovedaťOdstrániť