Bioderma Hydrabio Légère

Ahojte,

takže opäť sa Vám hlásim, tento krát sa budeme zaoberať produktom Bioderma Hydrabio Légère. Predpokladám, že ste o tejto značke už počuli, alebo minimálne ste o jej produkty „zavadili“ pohľadom, keď ste boli v lekárni. Nebudem sa tu dnes rozpisovať o pôvode tejto značky (o tom niekedy inokedy:)).

Ja sama Biodermu poznám už dlhé roky, ale nikdy som sa ju neodvážila vyskúšať. Neviem, či to aj Vy poznáte. Hovoríte si...hmmm...ďalšia drahá značka, ktorá je celkom fajn, ale za tie peniaze nič moc. Tento názor som mala pevne ukotvený a takmer nič ho nemohlo naštrbiť. Moje sestry zbožňujú Vichy (túto značku som vždy dávala na úroveň s Biodermou a La Roche Posay) a mňa naopak nikdy Vichy ničím neohúrilo. Tak som bola rovnako skeptická aj voči Bioderme. Och, ako som sa len mýlila. Moja láska a nehynúci obdiv k tejto značke sa začal rovnako ako u mnohých iných žien, keď som v lekárni narazila na akciu: 2 kusy Senzibio H2O micelárnej vody za cenu jedného. Akurát mi dochádzal odličovací prostriedok, tak som si povedala, že si vyhodím z kopýtka a dám tomuto produktu šancu. O tom, ako som bola neskutočne s touto micelárnou vodou spokojná napíšem iný článok, toto bol len úvod k mojej dnešnej recenzii :)



Bioderma Hydrabio Légère

Produkty Biodermy skúšam už dva roky a popravde, nemôžem byť spokojnejšia. Začínam na ne pomaly namotávať aj svoje blízke okolie a pri srdci ma hreje dobrý pocit, keď mi kamarátky a rodina hovoria, že som im dobre poradila. Inak to ani nie je s ľahkým krémikom Hydrabio Légère. Nakoľko mám suchú pokožku, tak som si produkty z radu Hydrabio veľmi obľúbila. Ako vidíte na fotke, krém je ľahkej konzistencie, niečo medzi krémom a gélom. Proste na leto ako stvorený. Hneď ako som si ho naniesla na pleť, takmer okamžite sa vsiakol. Neviem, či je to len moja skúsenosť, ale takmer pri všetkých produktoch od Biodermy ich moja pleť doslova „vcucne“. Na dotyk ostáva pokožka po tomto krémiku jemná, pružná a hebká. Okamžite pocítite rozdiel v hydratácii. Ja som v tomto veľmi náročná, pretože nemám rada, keď mám na tvári mastnú masku od krému, čo sa tvári, že je hydratačný. Hydrabio Légère je úplný opak, po pár sekundách nebudete vedieť, že ste si niečo dávali na tvár a smelo si môžete aplikovať make up.

Bioderma Hydrabio Serum

Tento krémik používam už nejakú dobu a môžem potvrdiť, že moja pleť je vypnutejšia, jemnejšia a úplne hladká a vyzerá na pohľad podstatne mladšie. Takže, Hydrabio Légère od Biodermy môžem každému vrele odporučiť. Jediné negatívum vidím v tom, že je možno drahší (ale vážne stojí to za to!!!) a že je v maličkom balení – 40 ml. Takéto skvelé krémy by sa mali predávať vo vedrách :)

Používa niekto z Vás Hydrabio Légère? Ako ste s ním spokojní?

2 komentáre:

  1. Dobry den, roky som pouzivla rozne kremy po ktorych som vsak mala plet mastnu, nemohla som si naniest make-up a bola som z toho nestastna. Preto som si aj myslela, ze mam mastnu plet, co vobec nebola pravda. Jedneho dna mi vsak jedna skvela kozmeticka odporucila kozmetiku Bioderma. Hned som utekala do lekarne a jeden si kupila a veru pouzivam ho uz niekolko rokov a nedam nanho dopustit. Je skvely ako sa pise v clanku. Dufam len, ze ho neprestanu vyrabat ako vela veci z kozmetiky, ktore si clovek oblubi, no casom vymiznu z obchodov a clovek ma problem najst nahradu, ktora by vyhovovala. Ja Biodermu tiez len odporucam!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry den Andrejka,

    dakujem za Vas komentar. Vzdy ma potesi, ked sa niekto podeli o svoju skusenost (ci uz pozitivnu, alebo negativnu) s jednotlivymi produktmi. Aspon si vsetci mozeme urobit o danom vyrobku objektivnejsi nazor. Kozmetiky je vela, reklamy vzdy naslubuju hory doly, ale realne skusenosti su na nezaplatenie :)

    OdpovedaťOdstrániť