BIODERMA Sensibio Déo Anti-transpirant Roll-On

Sensibio Déo anti-transpirant roll-on je antiperspirant od značky Bioderma, ktorý účinne redukuje nadmerné potenie. Je hypoalergénny a neobsahuje alkohol, preto ho znesie aj mimoriadne citlivá pokožka. Vôňu má tento guľôčkový antiperspirant veľmi príjemnú, sviežu a vhodnú aj pre mužov, aj pre ženy.

Používala som ho aj priamo po depilovaní, či holení a necítila som žiadne štípanie, alebo pálenie, pokožka na neho nijako nereagovala, čo oceňujem ako mimoriadne veľké plus. Keďže som už predtým mala tú česť vyskúšať tento istý antiperspirant, iba v sprejovej podobe, vedela som, do čoho idem a čo môžem očakávať. Môj názor na tento produkt je v podstate úplne rovnaký ako na sprej, len s jediným rozdielom. Sensibio Déo anti-transpirant roll-on podľa mojej skúseností vydrží dlhšie, lebo si ho neaplikujete tak veľa, ako keď si podpazušie sprejujete. Logicky Sensibio Déo anti-transpirant sprej sa Vám minie potom rýchlejšie. Účinky majú oba tieto produkty rovnaké, brilantne zabraňujú poteniu, lepšie antiperspiranty som ešte nemala, takže vrelo odporúčam.
Zdroj: apo-rot.de


Zloženie

WATER (AQUA), ALUMINIUM, CLOROHYDRATE,  PROPYLENE GLYCOL, PENTYLENE GLYCOL, POLYSORBATE 20, MANNITOL, XILITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GLYCYRRHETINIC ACID, SCLEROTIUM GUM, CERATONIA SILIQUA GUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SPDIUM HYDROXIDE,FRAGRANCE (PARFUM).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára