BIODERMA Hydrabio Lait

Musím sa priznať, že k odličovacím mliekam som pristupovala vždy tak trochu skepticky. Od kedy nosím kontaktné šošovky (čiže už 15 rokov) mám veľmi citlivé oči a odličovať citlivé oči s krémom, alebo mliekom sa u mňa rovná týraniu. Preto som si mlieka na odličovanie nikdy nekupovala. Viete si preto predstaviť moje prekvapenie, keď som si Hydrabio mlieko na čistenie a odličovanie pleti zamilovala na prvé použitie.

Hydrabio mlieko pleť čistí a ako všetky produkty z radu Hydrabio, aj toto mlieko obsahuje patentovaný biologický komplex Aquagenium®, ktorý stimuluje schopnosť kožných buniek v hlbších vrstvách vytvárať a na svojom povrchu udržať vlhkosť, ktorá je nevyhnutná pre rovnovážny stav pokožky.
BIODERMA Hydrabio Lait

Použitie je naozaj jednoduché. Na navlhčený vatový tampón nanesiete produkt a opatrne očistite pokožku na tvári a odstránite očné líčenie. Vyskúšala som si s týmto mliekom odličovať aj moje inak veľmi citlivé oči a všetko prebehlo bez problémov. Pokožka bola po použití Hydrabio mlieka jemná, pružná a žiarivá. Dokonca som nemala potrebu po odlíčení použiť ešte pleťový krém, pretože som mala pocit, že pleť je už dostatočne hydratovaná.

Textúra mlieka pripomína kombináciu vody a ľahkého krému. „Krémová“ zložka pokožku krásne hydratuje a „vodová“ ju zase vyčistí a osvieži. Ak nosíte trochu hrubšie vrstvy make upu, alebo máte pocit, že pleť nie je dokonale čistá, odporúčam ju ešte dočistiť micelárnou vodou.

Zloženie
WATER (AQUA), GLYCERIN, ETHYLHEXYL PALMITATE, MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), POLYPROPYLENE TEREPHTHALATE, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, NIACINAMIDE, XYLITOL, RHAMNOSE, MANNITOL, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, HEXYLDECANOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, FRAGRANCE (PARFUM)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára