GOSH Giant Blush

GOSH na jar 2015 prichádza s ďalšou novinkou – krémovou lícenkou vo forme vysúvacej tyčinky GOSH Giant Blush. Túto farbu na líčka najlepšie charakterizujú tieto vlastnosti:

  • Krémové zloženie
  • Vláčna textúra
  • Jednoduchá aplikácia
  • Zloženie bez parfumácie a parabénov

V líčení uprednostňujem klasický a nenápadný štýl, pričom výsledný efekt vyzerá prirodzene. Mám rada, keď po nalíčení vyzerám stále ako ja, len v mojej krajšej verzii. Preto ma potešilo, že táto farba na líčka je k dispozícii síce len v troch odtieňoch 02 Shy, 04 Passion a 06 Pink Parfait, ale zato všetky vyzerajú veľmi prirodzene.



Screenshot fann.sk

GOSH Giant Blush má zamatovo krémovú textúru, ktorá ľahko kĺže po pokožke a prakticky už pri najmenšom dotyku nanesiete farbu na líca. Opäť záleží len na Vašom vkuse a potrebách, ako intenzívny vzhľad budete chcieť docieliť, ale veľkou výhodou GOSH Giant Blush je, že sa dá jednoducho vrstviť. Vďaka tomu môžete s jednou lícenkou docieliť rôzne typy líčenia. Odporúčam začať so slabučkou vrstvou, končekmi prstov, alebo štetcom lícenku rozotrieť do stratena a podľa potreby môžete intenzitu stupňovať.
GOSH Giant Blush 04 Passion

GOSH Giant Blush 04 Passion

Ale ako vo všetkom v živote, aj pri aplikácii farby na líčka platí, že menej je viac, preto to nemusíte preháňať. Nechcete predsa vyzerať ako Marfuša z Mrázika ;)

GOSH Giant Blush sa ľahučko rozotiera, preto s jej aplikáciou nebudete mať najmenší problém a zvládnuť by ju malo aj to najväčšie nemehlo :) Keď sa už bavíme o nemehlách, pri púdroch a práškových lícenkách sa mi stáva až príliš často, že mi z rúk vypadnú na zem a rozlámu sa na malé kúsočky. Potom ich môžem používať len doma, v žiadnom prípade si ich nemôžem zabaliť do kozmetickej taštičky, lebo by sa mi do nej vysypal celý obsah spomínaného produktu. S GOSH Giant Blush to nehrozí. Vysúvacia tyčinka je veľmi praktická na cestovanie a aj keď sa Vám vyšmykne a spadne Vám (samozrejme uzatvorená) na zem, tak sa jej nič nestane.

Ak by ste si GOSH Giant Blush chceli zaobstarať do svojej kozmetickej zbierky, neváhajte a využite jedinečnú príležitosť, kedy si ju budete mať možnosť kúpiť za zvýhodnenú cenu.

2 komentáre: