GOSH Bronzing Powder

Keď sa povie leto, väčšine z nás sa okamžite vybaví dovolenkové obdobie, more a zdravý opálený vzhľad. Čo ale v prípade, že tento rok z nejakých príčin nemôžete ísť k moru a pre mnoho povinností sa ani nestihnete aspoň na chvíľu natiahnuť na slnku a nechcete, aby Vaša bledá pokožka „svietila“ na kilometre ďaleko? 

Potom do svojej kozmetickej výbavy zaraďte bronzer. Ak rozmýšľate aký, možno Vám pomôžem pri rozhodovaní so svojou recenziou na GOSH Bronzing Powder.




Bronzingový púder, ktorý môžete používať po celý rok pre dosiahnutie opáleného vzhľadu. Púder nanášajte GOSH štetcom na púder na výrazné miesta tváre: hrany lícnych kostí a nosa, nad obočie a popri sánke. GOSH Bronzing Powder môžete takisto nanášať aj na ramená, dekolt a kľúčnu kosť pre zvýraznenie a zladenie pleti tváre a pokožky tela. Pomocou tohto bronzingu môžete rozjasniť aj nevýraznú pleť aj počas zimných mesiacov. Nie je parfumovaný a neobsahuje konzervačné látky.“

Zdroj: fann.sk





Samozrejme bronzery nemusíte používať len počas leta. Pomocou nich môžete svojej pleti dodať zdravú farbu aj v zime. Žiaľ bronzery u mňa spadajú do rovnakej kategórie ako farby na líčka. Keďže moje líca majú stále ružovkastý odtieň, kombinovať prirodzenú farbu mojej pleti s bronzerom nie je práve najšťastnejší nápad. Najmä teraz v lete som sa v posledných týždňoch opálila tak, že som na tvári nevidela rozdiel pred a po aplikácii :) Tak som sa Vám rozhodla aspoň ukázať jeho farbu na vnútornej strane predlaktia. Tento fakt ma ale inšpiroval k tomu, aby som GOSH Bronzing Powder využila keď trochu vyblednem na jeseň, vďaka čomu si budem môcť aspoň symbolicky predĺžiť leto.







GOSH Bronzing Powder ale nemusíte používať len na tvár a kontúrovanie. Pokojne si s ním môžete zvýrazniť kľúčne kosti, hrudník, ramená... 

Majte na pamäti, že tento produkt je dobre pigmentovaný, čiže pri aplikácii začnite najskôr zľahka a želanú intenzitu dosiahnete vrstvením.




GOSH Bronzing Powder sa dá zohnať v jednom univerzálnom odtieni a odporúčam najmä ženám a dievčatám, ktorým sa zdá, že majú nevýraznú pleť a bez lícenky nespravia ani krok. Taktiež tento produkt vrelo odporúčam majiteľkám veľmi svetlej pleti, ktorá má nízku toleranciu na slnečné žiarenie. 

Väčšinou sa ľudia s takouto pokožkou musia oblúkom vyhýbať slnku a opaľovaniu, ale s bronzerom si môžu aj dámy s takouto pleťou dopriať zdravý, opálený „look“.




Ako ste na tom s bronzermi Vy? Používate ich pravidelne, sporadicky, alebo vôbec?

4 komentáre:

  1. Ja mam bledu pokozku, ale bronzery nepouzivam...asi preto, ze sa bojim toho, ze budem vyzerat umelo a vulgarne...keby ma to tak niekto vedel naucit, tak by som sa mozno odvazila..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chapem ta...ale vsetko je to o cviku a hlavne o tom, co je nam prirodzene..niektore baby si robia denno denne komplet konturovanie, umele mihalnice, dymove licenie a ja si toto na bezny den neviem predstavit...mne osobne staci zjednotenie pleti s make upom, spirala a mozno matny stredne hnedy ocny tien :) Ale zato sa rada s dekorativnou kozmetikou rada hram pri vecernom liceni, alebo liceni na specialne prilezitosti...Ak by si chcela nejako osviezit svoj vzhlad, tak si pozri tutorialy na youtube...tam je vela sikovnych bab, ktore ti presne ukazu, ako mas postupovat pri aplikacii bronzerov, alebo farby na lica, potom si to nacvic doma v klude, ked sa nikam nebudes ponahlat, alebo idealne ani nikam nepojdes a ked si to par krat skusis, uvidis, ze hned budes vediet co a ako :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám krásný bronzer od Gabriella Salvette a používám ho maximálně v létě jako rozzáření tváří. Když si ho nanesu na celý obličej, vypadám zrůdně. myslím, že není chytré používat brozner na celou tvář - bronzer je něco jako pudr a ten se také musí používat světlejší či stejně světlý jako pleť. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zalezi od odtiena bronzeru...niektore su velmi intenzivne a ked sa daju na celu tvar, tak to vyzera hrozne, ale tento je velmi jemny, pri lahkych dotykoch stetca ho skoro ani nevidno :) Ale suhlasim...na aplikaciu bronzera a zvyraznovanie, ci zjemnovanie kontur pomocou takehoto produktu sa uz vyzaduje ista zrucnost, aby potom vysledny efekt neposobil lacno.

    OdpovedaťOdstrániť