BIODERMA Photoderm BRONZ SPF 30 / UVA 16

Každý rok pred letom až doteraz som riešila rovnakú dilemu. Aký krém na opaľovanie si mám kúpiť. Rozmýšľala som nad značkou a samozrejme aj nad faktorom. V priebehu uplynulých rokov sa mi osvedčilo kupovať rozdielne faktory, ktoré používam na rozdielne časti tela. Viem, znie to hrozne, ale mne takýto systém vyhovuje najviac. Ak by som si ale mala vybrať univerzálny faktor, ktorý vyhovuje môjmu fototypu a mohla by som ho bez strachu zo spálenia používať po celom tele a aj na tvári, bol by to faktor SPF 30. A presne taký faktor má aj krém Photoderm BRONZ SPF 30, o ktorom bude nasledovná recenzia.

Popravde tento krém na opaľovanie od Biodermy som si doslova zamilovala počas tohto leta. Skvele sa rozotiera, nezanecháva mastný pocit, okamžite sa vstrebáva do pokožky a nádherne vonia. Ako všetky krémy na opaľovanie od Biodermy, aj tento obsahuje patentovaný komplex BUNKOVEJ BIOOCHRANY®, ktorý stimuluje a chráni bunkové ochranné mechanizmy.
BIODERMA Photoderm BRONZ SPF 30 / UVA 16
Zdroj: confdefarmacia.com

Zároveň tento krém na opaľovanie podporuje tvorbu melanínu, takže vďaka nemu dochádza po opaľovaní k rýchlejšiemu zhnednutiu pokožky.


Celé leto sa ním natieram a musím skonštatovať, že som sa ani raz nespálila a pokožku mám jemne hnedú bez červenkastého nádychu, ako býva u mňa zvykom, takže som z tohto krému nadšená a určite si ho budem pravidelne kupovať každé leto.

 

Zloženie:


WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HYDROXYPROPYL DIMETHICONE BEHENATE, METHYLPROPANEDIOL, TOCOPHERYL ACETATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, ASPARTIC ACID, ARACHIS HYPOGAEA (PEANUT) OIL, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, MEDICAGO SATIVA (ALFALFA) OIL UNSAPONIFIABLES, JUGLANS REGIA (WALNUT) SHELL EXTRACT, HYPERICUM PERFORATUM EXTRACT, COPPER GLUCONATE, ACETYL HEXAPEPTIDE-1, ISOPROPYL MYRISTATE, DECYL GLUCOSIDE, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, C20-22 ALCOHOLS, TRILINOLEIN, ACETYL TYROSINE, CETEARYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, OLEOYL TYROSINE, COCO-GLUCOSIDE, BUTYLENE GLYCOL, TRILINOLENIN, TRIOLEIN, OLEIC ACID, TRIPALMITIN, TRISTEARIN, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DEXTRAN, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára