BIODERMA Sensibio Déo Anti-transpirant Sprej

V dnešnej spoločnosti je potenie veľmi nežiadúci jav a preto deodoranty a antiperspiranty sa stali bežnou súčasťou našich kúpeľní a kabeliek. O ich účinkoch na zdravie sa stále vedú siahodlhé diskusie a na to by som sa v tejto recenzii ani nechcela zamerať. Ja patrím k ľuďom, ktorí sa nepotia nejako nadpriemerne a zároveň si neviem predstaviť svoj život bez deodorantu, alebo antiperspirantu.

Popravde nie je mi veľmi príjemne, keď si v lete ráno nastúpim do preplnenej 93 v Bratislave a prilepí sa na mňa spotený človek. Chápem, že niekto je spotený po celom dni v práci, alebo po niekoľkohodinovom behaní po meste, ale ráno? Nuž, ale keď niekto nemá dostatok rešpektu a chce svoje okolie už hneď z rána „tešiť“ nevábnym óderom, tak s tým nič nespravím. Možno si poviete, že sa to týka len ľudí, ktorí zanedbávajú hygienu, ale nie je to tak.

BIODERMA Sensibio Déo Anti-transpirant Sprej
Zdroj: najlekaren.eu
Pamätám si, že som pred pár rokmi čítala článok v nejakom časopise, kde sa Viki Ráková rozhodla podstúpiť nasledovný pokus, aby spropagovala istý deodorant, ale už si nespomeniem, od akej značky :) Pointa spočívala v tom, že mala istý čas zakázané požívať akýkoľvek deodorant, alebo antiperspirant. Viki sa vyjadrila tak, že aj keď sa sprchovala viac krát denne, pocit sviežosti mala len chvíľu po sprche. A s tým úplne súhlasím. Môžete sa osprchovať a dať si na seba čistučké a voňavé tričko, alebo blúzku. Keď však nepoužijete deodorant, tak za krátku chvíľu budete musieť chodiť s rukami tesne pripaženými k telu, ak nebudete chcieť okolo seba šíriť nepríjemný zápach.

Vec sa má tak, že samotný pot nesmrdí. Zápach vzniká až vtedy, keď sa baktérie na pokožke a ochlpení začnú rozkladať. Preto len samotné sprchovanie nepomôže. Deodoranty majú za úlohu prekryť zápach a antiperspiranty zase čiastočne zabraňujú poteniu. Anti transpirant bude s najväčšou pravdepodobnosťou francúzsky ekvivalent antiperspirantu, lebo transpirer znamená po francúzsky potiť sa :)


Bioderma Sensibio Déo Anti-transpirant Sprej účinne redukuje potenie. Ak vonku nie je neznesiteľná horúčava, alebo ste zrovna nedobehli do cieľovej rovinky maratónu, môžete sa spoľahnúť, že Vás pred potením ochráni na 100%.


Počas bežných aktivít som mala vďaka tomuto produktu úplne suché podpazušie po celom dni a ani stopa po akomkoľvek zápachu.


Ak je vonku veľmi teplo a celý deň sa zdržujem na slnku, logicky sa spotím, ale len veľmi mierne a čo je skvelé, opäť Déo Anti-transpirant zabráni akémukoľvek zápachu.


Tento produkt som testovala za všetkých možných podmienok, aj počas sestrinej svadby ho mala na sebe celá rodina, dokonca aj nevesta a ženích, vonku bolo 29 stupňov na oblohe ani mráčika a všetko bez problémov :) Keď už spomínam nevestu aj ženícha, je to preto, aby som podotkla, že vďaka svojej unikátnej parfemácii je Bioderma Sensibio Déo Anti-transpirant Sprej unisex, takže má u mňa ďalšie veľké plus.

Okrem toho neobsahuje alkohol, čiže ho môžete aplikovať aj po holení, alebo depilácii a pokožka Vás nebude štípať. Toto mám otestované tiež, podpazušie si depilujem a bezprostredne po depilácii som musela ísť von, takže som si hneď nasprejovala Sensibio Déo Anti-transpirant a nič, ani náznak bolesti, alebo štípania.

Aj keď je tento produkt drahší v porovnaní s deodorantmi, alebo antiperspirantmi, ktoré bežne nájdete v drogérii, nevymenila by som ho za nič, lebo svojimi pozitívami výrazne prevažuje jediné negatívum a to je cena. A za tie výsledky, ktoré Bioderma Sensibio Déo Anti-transpirant Sprej si rozhodne stojí priplatiť.

Zloženie:

WATER (AQUA), ALUMINIUM, CLOROHYDRATE,  PROPYLENE GLYCOL, PENTYLENE GLYCOL, POLYSORBATE 20, MANNITOL, XILITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GLYCYRRHETINIC ACID, SCLEROTIUM GUM, CERATONIA SILIQUA GUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SPDIUM HYDROXIDE,FRAGRANCE (PARFUM).

2 komentáre:

  1. Super recenzia! Uz som sa bala, ze sa Ti nieco stalo, ked teraz tak malo clankov pridavas :) Ja ho tiez pouzivam, a je pravda, ze je drahy, ale radsej si priplatim za nieco, co je ucinne, ako platit 3 eura za deodoranty, ktore vobec nepomahaju.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)) Diky! Nie nie, neboj, nic sa mi nestalo, len sa mi teraz nakopilo toho trochu viac, cize blogu sa mozem venovat teraz len tak pomenej, ale snad na jesen sa vsetko vrati do starych kolaji :)

    OdpovedaťOdstrániť