BIODERMA Photoderm Sensitive SPF 50+

Krém na tvár a telo od Biodermy Photoderm Sensitive 50+ má ochranný faktor SPF 50 a je určený pre mimoriadne fotosenzitívnu a intolerantnú pokožku. Predstavuje maximálnu ochranu pred slnečným žiarením. Ak máte bledú pokožku a takmer vždy sa spálite aj pri krátkom pobyte na slnku nemusíte sa už naďalej schovávať v tieni. Zloženie tohto krému zabraňuje spáleniu slnkom a takisto sa vyhnete iným nežiadúcim reakciám na slnečné žiarenie.

Photoderm Sensitive 50+ je hustejší krém v tube, ktorý môžete používať aj na tvár, aj na celé telo. Tým, že je hustejší sa trochu ťažšie rozotiera, ale nie je to nič, čo by sa nedalo zvládnuť. To, že poskytuje maximálnu ochranu musím odklepnúť :) Tento krém som skúšala počas najprudšieho slnka, keď som si bola zaplávať v bazéne. Celé telo som si natrela krémom s SPF 30, len tvár som si nakrémovala s Photoderm Sensitive 50+. Keď som po hodine vyliezla z bazéna bola som prekvapená, že tvár sa mi neopálila vôbec, alebo tak minimálne, že som si rozdiel vôbec nevšimla :) Zato na tele som videla, že tam mi pokožka dosť zhnedla. Takže ak máte veľmi citlivú a bledú pokožku a hľadáte pre ňu dokonalú ochranu počas lyžovačky v horách, alebo dovolenky pri mori a zároveň chcete mať istotu, že sa nespálite, odporúčam Vám tento krém. Okrem vysokého faktoru je aj vodeodolný, bez parabénov a bez parfemácie, takže by mal vyhovovať drvivej väčšine ľudí bez toho, aby vyvolal nežiadúcu reakciu.

Zloženie:

WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, BUTYLOCTYL SALICYLATE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHEBYL TRIAZINE, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, DIPROPYLENE GLYCOL, GLYCERYL STEARATE, PEG 100 STEARATE, TOCOPHERYL ACETATE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, CREATINE, GLYCYRRHETINIC ACID, NIACINAMIDE, HYDROLYZED SOY PROTEIN, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, TOCOTRIENOLS, TOCOPHEROL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN OIL, EPIGALLOCATECHIN GALLATE, C20-22 ALCOHOLS, DECYL GLUCOSIDE, XANTHAN GUM, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM, HYDROXYDE, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENISIN.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára