GOSH Velvet Touch Lipstick Matt

Milé dámy,

dovoľte, aby som Vám predstavila nových 8 členov rodiny GOSH Velvet Touch Lipstick - Matt. Každý, kto ma čo len trochu pozná vie, že nie som veľký milovník trendov a nepotrebujem za každú cenu kráčať s dobou, práve naopak, zbožňujem nadčasovosť a klasiku. V prípade matných rúžov rada ale spravím výnimku, lebo sa do módy opakovane vracajú. Inak tomu ani nebude nadchádzajúcu sezónu.

GOSH uvádza na trh 8 nových trendy matných odtieňov, ktoré si získajú úplne každého. Nezáleží na tom, či dávate prednosť nahému líčeniu, alebo v obchodoch automaticky vždy siahnete po výrazných rúžoch. Táto farebná paleta bola inšpirovaná tradičnými farbami, technikami a motívmi.

Kampaň My World My Color čiže Môj svet, moja farba odkazuje na “generáciu tisícročia” - na približne 75 miliónov ľudí narodených v rokoch 1977 – 1998. Toto je generácia ľudí, ktorá je definovaná vynaliezavosťou, svojskými postojmi a správaním. A samozrejme nesmieme zabudnúť na individualitu a veľkú dávku sebavedomia. Pokiaľ ste sa v tomto opise našli, GOSH sa snaží novými odtieňmi Velvet Touch Lipstick osloviť práve Vás. Vyberte si odtieň, ktorý Vás vystihuje a ktorý Vás odlíši od davu.

001 Matt Baby Lips

002 Matt Rose

003 Matt Antique

004 Matt Coral

005 Matt Classic Red

006 Matt Raspberry

007 Matt Cherry

008 Matt Plum


Rúž GOSH Velvet Touch Lipstick Matt je intenzívne pigmentovaný, dlho vydrží a napriek tomu, že je matný, bola som prekvapená, že pery vôbec nevysúša. Práve naopak, sú hebké na dotyk, lebo rúž vytvára príjemný pocit na perách. Mám podozrenie, že za to môže jeho špeciálne zloženie ;)
GOSH Velvet Touch Lipstick Matt v odtieni 005 Matt Classic Red

GOSH Velvet Touch Lipstick Matt obsahuje prírodný včelí vosk, karnaubský vosk a prírodný kandelilový vosk, ktoré udržujú pery hydratované a vyživené. Okrem toho, kyselina hyalurónová pery vyhládza a rúž sa tak neusadzuje v malých vráskach na povrchu pier.

GOSH Velvet Touch Lipstick Matt sa práve vďaka svojmu krásnemu matnému finišu a hydratačnému zloženiu, ktorým sa odlišuje od tisícok iných matných rúžov stal mojím novým obľúbencom a rozhodne neostanem iba pri jednom odtieni :) A čo Vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára