AVON rúž True Color Matte

Matné rúže sú v kurze už nejaký ten piatok a ak sa mám priznať, patria k mojim obľúbencom, preto by som Vám rada dnes predstavila rúž True Color Matte od AVONu.

Základný fakt, ktorý majú vo svojej pamäti pevne ukotvený asi všetky ženy je, že krémové rúže sú hydratačné a matné vysušujú. V podstate je to pravda, ale čo keby som Vám povedala, že pre moderný matný efekt už nemusíte obetovať pocit zvláčnených pier? Presne tak. Rúž True Color Matte pery vôbec nevysušuje, dodáva im krásnu, intenzívnu farbu a dlho vydrží.

Ak ho raz vyskúšate, garantujem Vám, že to bude láska na prvý dotyk :) Na matné rúže mám veľkú slabosť už dlhé roky. Asi za to môže prvý červený rúž, ktorý sa mi na mne páčil a tým bol legendárny Ruby Woo od MAC. Tento konkrétny rúž by prežil na perách aj apokalypsu, ale jeho nevýhodou bolo práve to nešťastné vysúšanie pier. Ale ani to ma neodradilo od jeho nosenia, lebo tá matná červená sa mi neskutočne páčila.

Viete si teda predstaviť moje nadšenie, keď som vyskúšala True Color Matte a zistila som, že dlhotrvácny a matný rúž ide dohromady aj s hydratáciou.



Vybrať si môžete z 15 krásnych variantov - od nenápadných a prirodzených nude, až po výrazné ružové a červené odtiene.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára