GOSH 9 Matte Shades “To be cool in Copenhagen”

V dnešnej recenzii podrobnejšie preskúmame novinku do rodiny očných tieňov GOSH. Ide konkrétne o paletku 9 očných tieňov, o ktorej som už písala recenziu koncom roku 2014. Nechce sa mi veriť, že túto paletku používam pravidelne už takmer rok a pol, lebo patrí k mojim najobľúbenejším a skoro vôbec z nej neubudlo. Keďže nová paletka 9 očných tieňov s názvom “To be cool in Copenhagen” je v podstate ten istý produkt, len v iných odtieňoch, vyzerá to tak, že si nové očné tiene nebudem musieť kúpiť najbližších 5 rokov :)
goshcosmetics.sk
Ako už sám názov napovedá, GOSH sa pri tvorbe očných tieňov inšpiroval Kodaňou, farbami a trendami severských svetiel. A samozrejme vzdal aj hold dánskemu dedičstvu tejto značky.

Hneď ako som prvý krát zbadala túto paletku, farebné odtiene a kombinácie mi pripomenuli maľbu kodaňského prístavu od nórskeho maliara Johana Christiana Dahla, ktorý celé hodiny fascinovane sledoval oblohu, pohyb oblakov, zmenu svetla a nikdy ho to neprestalo baviť.
Copenhagen Harbor by Moonlight - Johan (John) Christian Dahl
Nová paletka pozostáva z 9 očných tieňov, pričom tentokrát sú všetky z nich matné. Z môjho pohľadu, opäť trefa do čierneho. V líčení sa čoraz viac uprednostňuje prirodzený štýl a trblietavé očné tiene vyzerajú všelijako, len nie prirodzene :)

Prvé dva tiene na fotke nie sú, lebo mi úplne splývali s pokožkou na ruke
Ako obvykle, aj tu sa vám otvárajú nekonečné možnosti kombinácií, kedy môžete popustiť uzdu svojej fantázii. Môžete si vytvoriť pravé nahé líčenie, ktoré by s trblietavými tieňmi vyzeralo len ako jemné líčenie. Môžete si prehĺbiť pohľad, ak si do línie očnej jamky nanesiete stredne hnedý, alebo šedý tieň, ktoré kopírujú prirodzenú hru svetla na našej tvári. Alebo ak máte chuť na niečo výraznejšie, môžete sa vyblázniť s čiernym matným tieňom a vyčarovať si dramatické dymové líčenie.

Ja osobne tieto matné očné tiene využívam aj na vytvarovanie a dokreslenie obočia. Prečo by som so sebou mala nosiť desiatky skrášľujúcich produktov, keď môžem ušetriť takýmto spôsobom miesto v mojej kozmetickej taštičke?

So všetkými tieňmi sa skvele pracuje, dajú sa veľmi dobre vytieňovať a ako som už spomínala, táto paletka vydrží skutočne veľmi dlho, lebo sa mi zdá, že sa takmer vôbec nemíňa. :)
goshcosmetics.sk
Od apríla 2016 si môžete túto novinku zadovážiť v predajniach FANN parfumerie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára